Veelgestelde Vragen
Ik wil mijn bestelling retourneren
Zonder gedoe gratis retourneren binnen 30 dagen, wel zo fijn!
Stuur een bericht met de retourreden en je bestelnummer en we sturen een retourlabel naar je toe! Gebruik de retourlabel om je pakket in te leveren bij een PostNL of DPD punt en ontvang binnen 3 werkdagen je betaling terug.
Voor pakketen van 100cm of groter hebben we een ophaalservice beschikbaar, volledig gratis.
Waar blijft mijn bestelling?
Je kunt jouw bestelling door middel van de meegestuurde track & Trace in de gaten houden. Heb je deze mail niet ontvangen? Stuur dan een mail naar service@avintgoods.nl
Waar vind ik mijn factuur?
Je ontvangt een factuur in je bestelbevestiging mail.
Met welke bezorgdienst werken jullie?
Wij bezorgen onze producten tot 80cm groot in Nederland en België geheel gratis met DPD. Pakketen groter dan 80cm worden met door een lokale koerier geleverd om schade te voorkomen. Wil je één van onze producten laten bezorgen buiten Nederland of België? Stuur dan een mail met productvoorkeur en afleveradres naar:
service@avintgoods.nl
Ik mis een deel van mijn bestelling
Het kan voorkomen dat je bestelling in delen word verzonden, wacht nog even rustig af. Heb je na 3 werkdagen nog niets ontvangen? Mail ons dan naar service@avintgoods.nl en ons team helpt je zo snel mogelijk!
Mijn bestelling is beschadigd binnengekomen
Maak foto's van de schade en stuur deze naar ons op, dan neemt ons team zo snel mogelijk contact op voor een oplossing!
Samenwerken?
Meer informatie: https://mirlux.nl/pages/brand-ambassadors
Kan ik mijn bestelling ook komen afhalen?
Uiteraard is dit ook mogelijk, ons magazijn bevind zich in Hellevoetsluis. Neem contact met ons op en wij zullen het pakket zo snel mogelijk voor je klaarzetten.