Vind hier het antwoord op de meestgestelde vragen. Kom je er niet uit? Neem dan contact op via onderstaand formulier!
Ik wil mijn bestelling retourneren.
Zonder gedoe gratis retourneren binnen 30 dagen, wel zo fijn!
Meld je retour aan door op de tekst retour aanmelden te drukken hieronder:
Voor pakketen van 100cm of groter hebben we een ophaalservice beschikbaar, volledig gratis.
Waar blijft mijn bestelling?
We streven ernaar je pakket binnen 24 uur te leveren op werkdagen. Door omstandigheden bij de vervoerder kan dit 1 werkdag vertraging oplopen. Je kunt jouw bestelling door middel van de meegestuurde track & Trace in de gaten houden.
Heb je deze mail niet ontvangen of na 3 werkdagen nog geen pakket ontvangen? Stuur dan een mail naar klantenservice@avintgoods.nl
Waar vind ik mijn factuur?
In de bestelbevestigingsmail word een knop naar de factuur toegevoegd.
Ik mis een deel van mijn bestelling
Het kan voorkomen dat je bestelling in delen word verzonden, wacht nog even rustig af. Heb je na 3 werkdagen nog niets ontvangen? Mail ons dan naar klantenservice@avintgoods.nl en ons team helpt je zo snel mogelijk!
Mijn bestelling is beschadigd aangekomen.
Maak foto's van de schade en stuur deze naar ons op, dan neemt ons team zo snel mogelijk contact op voor een oplossing!
Samenwerkingen
Meer informatie:https://mirlux.nl/pages/brand-ambassadors
Kan ik mijn bestelling ook komen afhalen?
Uiteraard is dit ook mogelijk, ons magazijn bevind zich in Hellevoetsluis. Neem contact met ons op en wij zullen het pakket zo snel mogelijk voor je klaarzetten.
Kan ik de lampjes van mijn hollywood spiegel vervangen?
Ja, deze lampjes zijn te vervangen. Het kan voorkomen dat er een lampje bij je bestelling van een hollywood spiegel kapot is. Mail ons dan naar service@avintgoods.nl en ons team helpt je zo snel mogelijk!